Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

FACEBOOK (πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα)

Στα πλαίσια της έκθεσης της β΄Λυκείου, στη θεματική ενότητα "διαδίκτυο", έγιναν- κατά τη διάρκεια των Χριστουγεννιάτικων διακοπών -ενδιαφέρουσες εργασίες από τους μαθητές μου.
 
Μία από αυτές θα σας παρουσιάσω σήμερα, όπως ακριβώς μου την κατέθεσαν οι μαθήτριες που εργάστηκαν γι' αυτήν, χωρίς καμία δική μου προσθήκη ή αφαίρεση( εκτός από τις φωτογραφίες, για να δώσουμε λίγο χρώμα). Θέμα της... το facebook!!!



F A C E B O O K

Ατματσίδου Έλλη   Γαβριηλίδου Ξανθή

β1  2ου Λυκείου Ελευθερίου-Κορδελιού

Εισαγωγή
Από την αρχή της βιομηχανικής επανάστασης, οι κοινωνικοί σχολιαστές παρουσίασαν ιδέες που σχολιάζουν πάνω στην επίδραση που έχει η τεχνολογία στην ανθρώπινη κοινωνική αλληλεπίδραση μέσω οποιασδήποτε σύγχρονης εφεύρεσης. Οι ιδέες αυτές λαμβάνουν υπόψη το πώς η αλλαγή της τεχνολογίας θα μπορούσε να επηρεάσει το πώς διαπλέκονται οι άνθρωποι. Λόγω της ανάπτυξης του διαδικτύου, οι άνθρωποι μπορούν να σχηματίσουν σχέσεις και με άτομα που βρίσκονται σε μακρινές από αυτούς γεωγραφικές θέσεις. Συνήθη προβλήματα σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης έχουν να κάνουν με ζητήματα ασφάλειας, προστασίας της ιδιωτικής ζωής, ακατάλληλο περιεχόμενο αλλά και παρενόχλησης στον κυβερνοχώρο. Το Internet έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Την τελευταία τετραετία έχει δημιουργήσει ένα περιβάλλον αυξημένης κοινωνικής αλληλεπίδρασης, όπου οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να συνεργάζονται, να επικοινωνούν, να χρησιμοποιούν υπηρεσίες ελεύθερα.

Τι είναι οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ;
Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ή « social networking   sites», όπως τα πολύ δημοφιλή στη χώρα μας Facebook και Twitter αποτελούν καθημερινή συνήθεια των νέων. Στις ιστοσελίδες αυτές, παιδιά, νέοι, αλλά και μεγαλύτεροι χρήστες μέσα από τα εικονικά τους προφίλ , λειτουργούν διαδραστικά με άλλους χρήστες δημοσιεύουν τις φωτογραφίες και τα βίντεό τους γίνονται μέλη σε ομάδες κοινών ενδιαφερόντων (groups) δημοσιεύουν και ανταλλάσουν τις καλλιτεχνικές τους δημιουργίες (μουσική, εικαστικά έργα κ.λπ.), επισκέπτονται σελίδες άλλων χρηστών και χρησιμοποιούν πλήθος εφαρμογών (κουίζ, παιχνίδια, κ.λπ.)   δημιουργούν οι ίδιοι περιεχόμενο στο Διαδίκτυο και να το μοιράζονται με άλλους χρήστες, χωρίς να έχουν εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις.

ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ FACEBOOK
Το  Facebook  είναι   ιστόχωρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε στις 4 Φεβρουαρίου του 2004 . Ο   Μαρκ Ζάκερμπεργκ ίδρυσε το Facebook ως μέλος του πανεπιστημίου του   Χάρβαρντ. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του   Χάρβαρντ ενώ αργότερα επεκτάθηκε. Το όνομα της ιστοσελίδας προέρχεται από τα έγγραφα παρουσίασης των μελών πανεπιστημιακών κοινοτήτων μερικών Αμερικάνικων κολεγίων και προπαρασκευαστικών σχολείων που χρησιμοποιούσαν οι νεοεισερχόμενοι σπουδαστές για να γνωριστούν μεταξύ τους. Το 2005 το δικαίωμα πρόσβασης επεκτάθηκε σε μαθητές συγκεκριμένων λυκείων και μέλη ορισμένων μαθητικών κοινοτήτων, ενώ το 2006 η υπηρεσία έγινε προσβάσιμη σε κάθε άνθρωπο του πλανήτη που η ηλικία του ξεπερνούσε τα 13 χρόνια. Το μόνο που χρειάζεσαι για να ενταχθείς στο Facebook είναι μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Τα χαρακτηριστικά του Facebook είναι τα εξής:

‘’The Wall’’ : είναι ένα μέρος όπου μπορούν να τοποθετήσουν μηνύματα ο ένας στο profile του άλλου.

‘’Pokes’’ : εικονικά σπρωξίματα που μπορεί να δώσει ο ένας στον άλλο.

‘’Users Status’’ : πληροφορίες που μπορούν να δοθούν στους φίλους σχετικά με τις τρέχουσες δράσεις του χρήστη.

‘’News Feeds’’ : όπου το Facebook μπορεί να ανακοινώσει αλλαγές του site όπως επερχόμενες εκδηλώσεις, αλλαγές profile και γενέθλια φίλων.

‘’Photo’’ εφαρμογές : οι χρήστες μπορούν να φορτώσουν φωτογραφίες για να τις δουν οι φίλοι τους.

Το Facebook έχει 2 αρχές όταν πρόκειται για την προστασία της ιδιωτικής ζωής. Δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να έχει πλήρη έλεγχο των δεδομένων και πληροφοριών του αλλά ταυτόχρονα να έχει πρόσβαση στις πληροφορίες που οι άλλοι φίλοι του επιθυμούν να μοιραστούν. Εκτός από τους όρους του Facebook επιτρέπει στους διαχειριστές διάφορων τοποθεσιών να έχουν πρόσβαση στα Profile των χρηστών και του υπολογιστή, καθώς και η παρακολούθηση χρήσης του χρήστη. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι το Facebook δεν είναι χωρίς ασφάλεια.

Πλεονεκτήματα του Facebook
Το Facebook έχει συμβάλλει θετικά στην ζωή του ανθρώπου! Τα τελευταία χρόνια, έχουν δημιουργηθεί ομάδες χρηστών μέσω του διαδικτύου με συγκεκριμένους στόχους! Κοινός στόχος όλων όμως είναι η γνωριμία και η επαφή ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα, απόψεις καθώς και ιδέες. Άνθρωποι από όλο τον κόσμο έρχονται σε επαφή με άλλους χρήστες, μαθαίνουν για την ζωή τους, γίνονται φίλοι(στο διαδίκτυο) όμως μπορούν να αναπτυχθούν και φιλίες στην πραγματικότητα (εκτός διαδικτύου), εφόσον βρίσκουν πολλά κοινά ενδιαφέροντα. Βρίσκουν παλιούς φίλους, γνωστούς από τα μαθητικά και φοιτητικά χρόνια. Επιπλέον, το Facebook μπορεί να λειτουργήσει θετικά ακόμα και στην κινητοποίηση και ενεργή συμμετοχή των πολιτών, οι οποίοι αρχικά έχουν ενταχθεί σε δικτυακές ομάδες για να υποστηρίξουν τα μέλη-οργανωτές στον κάθε στόχο τους. Οι χρήστες επίσης έχουν την δυνατότητα ενημέρωσης σχετικά με πολιτιστικές και κοινωνικές εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα σε διάφορα μέρη εντός η εκτός της περιοχής τους και μπορούν να παρευρεθούν! Το Facebook έχει προσφέρει βοήθεια ακόμα και στις αρχές. Μέσω αυτού έχουν εξιχνιαστεί διάφορες υποθέσεις, βρέθηκαν άνθρωποι που κρύβονταν από τις αρχές καθώς τα στοιχεία κάθε χρήστη είναι εμφανή και προσβάσιμα σε αυτές. Αυτό στοχεύει στην ομαλή λειτουργία του διαδικτύου και την αποφυγή δικτυακής βίας(εκβιασμός, εξαπάτηση κλπ.). Κάποια σώματα ασφαλείας έχουν δικαιώματα παρακολούθησης ακόμα και στην προσωπική συνομιλία χρηστών μεταξύ τους για τυχόν παρανομίες από διάφορους επιτήδειους.

Ένας επιπλέον λόγος που το Facebook έχει φανεί χρήσιμο είναι πώς γίνονται χρήστες ακόμα και πολιτικά πρόσωπα προκειμένου να δημοσιεύσουν ιδέες και απόψεις και να τα «πασάρουν» στον κόσμο. Χρήστες είναι επίσης καλλιτεχνικά πρόσωπα ,τα οποία αναζητούν περισσότερους θαυμαστές όπως και μέσα να αναδείξουν τον τρόπο ζωής τους.

Ένα παραπάνω πλεονέκτημα είναι το γεγονός πως βοηθά τους ανθρώπους που δεν είναι ιδιαίτερα κοινωνικοί. Μπορούν έτσι να αποβάλλουν το φόβο, τη ντροπή, το άγχος και να έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στην γνωριμία τους με άλλους ανθρώπους, κυρίως διότι είναι απρόσωπο και η κατάσταση είναι πιο «χαλαρή» αφού δεν υπάρχει άμεση επαφή. Βοηθά στην κοινωνικοποίηση τους, ανοίγονται ευκολότερα και αναδεικνύουν στοιχεία του χαρακτήρα τους. Ωστόσο, δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι χρήστες είναι έφηβοι και νέοι. Το γεγονός αυτό στηρίζεται στο ότι βρίσκονται στην φάση αυτή της ζωής τους που αναζητούν οποιονδήποτε εύκολο κατά προτίμηση τρόπο επικοινωνίας και προσέγγισης άλλων ανθρώπων. Δημιουργούν τις πρώτες τους φιλίες, τα πρώτα τους φλερτ, καθώς επίσης είναι και ένας τρόπος ψυχαγωγίας.

Τέλος, το Facebook αποτελεί μέσο διασκέδασης και ψυχαγωγίας καθώς οι χρήστες ανταλλάσουν απόψεις μεταξύ τους, μαθαίνουν για τις διάφορες κοινωνικές-πολιτιστικές εκδηλώσεις, βλέπουν φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί. Διαθέτει παιχνίδια που μπορούν να περνούν ευχάριστα και δημιουργικά το χρόνο τους άτομα κάθε ηλικίας, κυρίως δωρεάν. Έχουν τους δικτυακούς τους φίλους, περνούν ώρες διασκεδάζοντας και έτσι γίνονται πιο εύθυμοι και πολλές φορές ξεχνιούνται και από το άγχος της καθημερινότητας.

Μειονεκτήματα του Facebook
Ο κίνδυνος παραμονεύει παντού και συνήθως σε ανύποπτες στιγμές! Ο μεγαλύτερος όμως, έγκειται στο διαδίκτυο! Το Facebook συγκεκριμένα, παρόλο που αρχικά σκοπός δημιουργίας του ήταν η γνωριμία και επαφή με άτομα από όλο τον κόσμο καθώς και η διασκέδαση, τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιείται ως μέσο απάτης και διαφόρων άλλων κακών. Αρχικά, κύρια θύματα εξαπάτησης είναι τα μικρά παιδιά καθώς και αθώες, ανύποπτες κοπέλες. Αυτό οφείλεται στην έλλειψη και ανικανότητα εξακρίβωσης στοιχείων του συνομιλητή εφόσον υπάρχει η δυνατότητα να γίνεται οποιοσδήποτε χρήστης, χρησιμοποιώντας ακόμα και «ψεύτικα» προσωπικά στοιχεία. Κάποιοι από αυτούς , κάνοντας κατάχρηση της δυνατότητας αυτής, πλησιάζουν άλλα άτομα με δήθεν κίνητρο την γνωριμία (και στην συνέχεια την άμεση επαφή) με αποτέλεσμα κάποια από τα άτομα-θύματα να βρίσκονται βιασμένα, ακόμα και σε ακραίες περιπτώσεις, δολοφονημένα. Επιπλέον, παρέες εφήβων και νέων, διασκεδάζουν εξαπατώντας άτομα που έχουν φίλους, μέσω «ψεύτικων» προφίλ που έχουν δημιουργήσει.

Ένα επίσης σημαντικό μείον της χρήσης του Facebook είναι πως οι χρήστες αφιερώνουν αρκετές ώρες μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή τους και έτσι δεν αξιοποιούν τον ελεύθερο χρόνο τους αφού δεν ενασχολούνται με κάτι δημιουργικό. Επίσης, εξαιτίας αυτού, έχει χαθεί η άμεση επαφή των ατόμων μεταξύ τους, κρύβονται πίσω από μια οθόνη νιώθοντας έντονα τα συναισθήματα φόβου και απόρριψης! Αυξάνεται με αυτό τον τρόπο όλο και περισσότερο η αποξένωση και η απομόνωση των ατόμων-χρηστών στον ίδιο τους τον εαυτό. Παραμελούν έτσι την προσωπική τους ζωή και εν τέλει χάνουν τον εαυτό τους, εφόσον γίνονται πιο εσωστρεφείς, ανασφαλείς.

Κύριο αρνητικό είναι πως κάθε χρήστης-φίλος στο Facebook έχει δυνατότητα πρόσβασης στις φωτογραφίες των άλλων. Έχουν σημειωθεί πολλές περιπτώσεις που διάφορες φωτογραφίες (αποκαλυπτικές και μη) χρησιμοποιούνται από άλλους ως υλικό πορνογραφίας ή απλά κοινωνικής διαφθοράς!

Το Facebook ωστόσο, σε μεγάλο ή μικρό βαθμό, είναι εθιστικό. Μεγαλύτερα ποσοστά εθισμού σε αυτό εντοπίζονται κυρίως σε νεαρές ηλικίες καθώς και σε διάφορους εργαζόμενους. Σερφάροντας με τις ώρες είτε παίζοντας παιχνίδια, ιδιαίτερα εν ώρα μαθήματος ή εργασίας αντίστοιχα, έχει σημειωθεί πως υπάρχει μειωμένη απόδοση και αποτελεσματικότητα!

Ένα ακόμα αρνητικό στοιχείο είναι πως αυξάνεται η περιέργεια των ανθρώπων καθώς ασχολούνται με τις ώρες και μαθαίνουν οποιαδήποτε λεπτομέρεια σχετική με την προσωπική ζωή των άλλων χρηστών. Κάποιοι μάλιστα έχουν «βυθιστεί» στον εικονικό κόσμο του Facebook, κάτι που τους καθησυχάζει και τους δίνει την πεποίθηση πως το ίδιο συμβαίνει και στην πραγματική ζωή. Όμως τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα γι αυτούς όταν αποφασίζουν να έρθουν σε επαφή με την πραγματικότητα και τον κοινωνικό περίγυρο.


Λόγοι δημοφιλίας του Facebook
Μελετώντας τα στατιστικά στοιχεία αναφορικά με τη δημοτικότητα των κοινωνικών δικτύων στο διαδίκτυο σε όλον τον κόσμο, διαπιστώνουμε ότι το Facebook είναι το πιο γνωστό και δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο παγκοσμίως, αριθμώντας πάνω από 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και η δεύτερη -μετά το Google- σε επισκεψιμότητα ιστοσελίδα στο Internet. Το Facebook συμβάλλει στην ικανοποίηση της τάσης των ανθρώπων για παγκόσμια επικοινωνία και δικτύωση στην ιδιωτική ζωή, τάση που έχει προκύψει με τη διάδοση του διαδικτύου, την εύκολη πρόσβαση σε αυτό και τη δημιουργία του πλανητικού χωριού που εκμηδενίζει τις αποστάσεις. Μέσω του Facebook, άνθρωποι από κάθε πλευρά επικοινωνούν, μοιράζονται έμμεσα εμπειρίες, γνωρίζονται καλύτερα και έρχονται πιο κοντά μέσα σε μια διαδικτυακή κοινωνία.

Οι σκοποί αυτοί πραγματώνονται μέσα από μια σειρά υπηρεσιών που παρέχει ο φορέας, οι οποίοι συνεχώς προσαρμόζονται και εμπλουτίζονται σύμφωνα με τις ανάγκες των χρηστών. Ειδικότερα, το Facebook παρέχει τη δυνατότητα δωρεάν και ελεύθερης εγγραφής και τη δημιουργία ιδιωτικού προφίλ χρήστη με φωτογραφία και πληροφορίες σχετικά με το πρόσωπο του. Οι χρήστες επικοινωνούν με τις ενημερώσεις κατάστασης σε πραγματικό χρόνο (status), στα οποία αναφέρουν πληροφορίες όπως προβληματισμοί, ιδέες ή απλά την ψυχολογική τους κατάσταση ή ενημερώνονται σχετικά για τους διαδικτυακούς φίλους. Ανάλογα με την προεπιλεγμένη ρύθμιση ιδιωτικότητας, οι ενημερώσεις κατάστασης που προσθέτει κάποιος στο προφίλ του μπορούν να διαβάζονται, να σχολιάζονται και να αξιολογούνται από τα άλλα μέλη του δικτύου ή αποκλειστικά από τους φίλους του εκάστοτε χρήστη.

Επιπλέον, η ευρύτατη διάδοση και δημοφιλία του Facebook καθιστά ιδιαίτερα εύκολη την εύρεση παλιών ή ακόμα και νέων φίλων, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού και ειδικά οι νεώτερες γενιές διαθέτει προφίλ στο εν λόγω δίκτυο. Η προσθήκη νέων φίλων γίνεται με το πάτημα ενός πλήκτρου, ενώ είναι και εδώ δυνατή η διαμόρφωση της ιδιωτικής σφαίρας, εφόσον ο χρήστης δύναται να ελέγχει ποιοι μπορούν να του απευθύνουν αίτημα "φιλίας", περιοριζόμενος πχ σε φίλους φίλων. Η επικοινωνία μεταξύ των χρηστών επιτυγχάνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άμεσων μηνυμάτων σε Chat, κλπ.

Ταυτόχρονα, κάθε χρήστης μπορεί να δημοσιοποιεί αμιγή κείμενα, απεριόριστο αριθμό φωτογραφιών, οργανωμένες ακόμα και σε albums, βίντεο και συνδέσμους από εξωτερικές ιστοσελίδες και πηγές. Μέσα από μια λίστα παρακολούθησης (notifications), ο χρήστης ενημερώνεται για τα νέα, τις δραστηριότητες και τις ανανεώσεις - στα status, στις φωτογραφίες- των διαδικτυακών του φίλων στο Facebook, προλαβαίνοντας τις εξελίξεις. Το Facebook παρέχει επίσης τη δυνατότητα δημιουργίας ομάδων κοινών ενδιαφερόντων ή σελίδων φαν για κάθε είδους δραστηριότητα, αθλητική, καλλιτεχνική, επαγγελματική. Κάθε χρήστης μπορεί να συμμετέχει στις ομάδες, ανάλογα με τις προσωπικές προτιμήσεις, κατά τρόπο φανερό σε όλα τα μέλη του Facebook, να προσκαλεί άλλους και με τον τρόπο αυτό να διακρίνεται. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό εκμεταλλεύονται εταιρείες στα πλαίσια του μάρκετινγκ, προκειμένου να επικοινωνούν με ομάδες, τα μέλη των οποίων εκδηλώνουν δημοσίως ένα συγκεκριμένο, κοινό τους ενδιαφέρον.

Μεταξύ άλλων, το Facebook περιλαμβάνει ευρύ κατάλογο παιχνιδιών και εφαρμογών αλληλεπίδρασης των χρηστών. Από το 2007, οι κατασκευαστές λογισμικού μπορούν να δημιουργούν εκδόσεις των εφαρμογών και των παιχνιδιών τους ειδικά για το Facebook και να τις διανέμουν μέσα από αυτό. Λειτουργεί ως πλατφόρμα στην οποία οι χρήστες μπορούν να διασκεδάσουν από κοινού με άλλους χρήστες, επιλέγοντας από μια ευρεία κατηγορία και αριθμό παιχνιδιών και εφαρμογών τα οποία διεξάγονται σε πραγματικό χρόνο. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός της μεταφοράς και προσαρμογής κλασικών παιχνιδιών και χρήσιμων εφαρμογών στο Facebook, το οποίο διευρύνει τις επιλογές και την ικανοποίηση των χρηστών.

Κλείνοντας, όπως πολύ λιτά και εύστοχα παρατηρούν εκπρόσωποι κοινωνικών δικτύων σε συνδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε το 2007 στο Amsterdam αναφορικά με τα παγκόσμια κοινωνικά δίκτυα, η δημοφιλία των συγκεκριμένων διαδικτυακών χώρων οφείλεται στο γεγονός ότι μετατρέπουν κάτι απλό και καθημερινό σε γεγονός με κοινωνική αξία, καθημερινές, ανθρώπινες σχέσεις περνούν σε άλλη διάσταση και αυτή είναι "η μαγεία των κοινωνικών δικτύων".

 

8 πράγματα που πιθανόν δεν ξέρεις και σίγουρα δεν φαντάζεσαι για το Facebook

·       Ο μέσος χρήστης έχει περίπου 130 φίλους. Αν ανησυχείτε για τη «δημοτικότητά» σας στο Facebook πρέπει να ξέρετε ότι ο μέσος χρήστης έχει περίπου 130 ενώ οι γυναίκες κάποιες φορές έχουν λίγους παραπάνω. Μάλιστα ο καθένας δεν «μιλάει» ή αλληλεπιδρά με πάνω από επτά.

·       Πάνω από το 25% έχουν χωρίσει μέσω Facebook . Σε μια έρευνα που έγινε το 2010 ανακαλύφθηκε ότι σε δείγμα 1000 χρηστών το 25% είχαν μάθει ότι χώρισαν από το status των συντρόφων τους στο Facebook . Μάλιστα το 75% αυτών που έμαθαν τα κακά νέα ήταν άνδρες!

·       Το Facebook δεν επιτρέπει να «ανεβαίνουν» φωτογραφίες θηλασμού. Μπορεί να έχετε δει πολλές φωτογραφίες γυμνών γυναικών ή ανδρών ή ακόμα και σελίδες που προωθούν τη βία αλλά το Facebook είναι αυστηρό σε κάποια θέματα και δεν επιτρέπει να «ανέβουν» στα προφίλ φωτογραφίες με μητέρες που θηλάζουν.

·       Το Facebook ευθύνεται για 1 στα 5 διαζύγια. Σύμφωνα με αμερικάνικη έρευνα Ακαδημίας δικηγόρων οικογενειακού Δικαίου 1 στα 5 διαζύγια οφείλεται σε μηνύματα που βρήκε ο ένας σύντροφος στο προφίλ του άλλου!

·       Ο Αλ Πατσίνο ήταν το πρώτο «πρόσωπο» στο Facebook . Θυμάστε ότι το 2007 στην αρχική σελίδα του Facebook πριν συνδεθείτε εμφανιζόταν σχεδιασμένο με αριθμούς και γράμματα ένα πρόσωπο. Αυτό λοιπόν το πρόσωπο ήταν ο Αλ Πατσίνο νέος τον οποίο είχε σχεδιάσει ο φίλος του Ζάκερμπεργκ, Andrew McCollum.

·       Σύμφωνα με ομάδα αμερικανών ψυχολόγων περίπου 350 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν εθισμό με το Facebook και παρουσιάζουν συμπτώματα όπως έλλειψη συγκέντρωσης και εκνευρισμό να δεν τσεκάρουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα το προφίλ τους.

·       Οι χρήστες του Facebook έχουν χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο από τους μη χρήστες. Έρευνα του Πανεπιστημίου του Οχάιο έδειξε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ατόμων με υψηλό μορφωτικό επίπεδο και πανεπιστημιακές σπουδές δε διαθέτουν λογαριασμό στο κοινωνικό δίκτυο.

·       Εστιατόριο χάριζε χάμπουργκερ αν διέγραφες δέκα φίλους σου από το Facebook . Κι όμως συνέβη! Το 2009 ένα εστιατόριο έκανε δώρο ένα σπέσιαλ χάμπουργκερ σε όποιον διέγραφε δέκα φίλους του. Μετά έστελνε μήνυμα σε αυτούς που είχαν διαγραφεί και έλεγε «Ο τάδε φίλος σου σε διέγραψε για ένα burger »!

 

             διαδικτυογραφία

              http://facebook-ergasia.blogspot.gr/

              http://www.slideshare.net/

              http://ischool.e-steki.gr/

              http://markobook.blogspot.gr/

              http://el.wikipedia.org/wiki/Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου